Future Proof – Vår CSR-strategi
2010 lanserades Future Proof, vår globala CSR-strategi. Strategin speglar vårt mål att skapa ett långsiktigt hållbart värde för våra kunder, medarbetare och partners.
Vidare underbygger vårt CSR-arbete visionen Innovating the way brands are built då det även uppmuntrar till intern samverkan, innovation samt ett ansvarstagande för de spår vi lämnar efter oss i samhället.
Strategin fungerar som ett ramverk för vårt hållbarhetsarbete och integreras i alla delar av verksamheten och det dagliga arbetet.
Läs mer om Future Proof och våra hållbarhetsmål >>
Vi använder kakor (cookies) för att anpassa innehåll, för att tillhandahålla sociala medie-funktioner och för att analysera vår trafik. Vi delar också information om ditt beteende på vår webbsida med våra sociala medie- , marknadsföring- och analyspartners. Du kan använda din webbläsares inställningar för att justera dina cookie-inställningar. Annars förutsätter vi att du genom att fortsätta använda vår webbsida godkänner vårt användande av cookies.
Jag accepterar cookies